vrijdag 18-11-2011 - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Pelgrims Veldhoven - WaarBenJij.nu vrijdag 18-11-2011 - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Pelgrims Veldhoven - WaarBenJij.nu

vrijdag 18-11-2011

Door: pelgrimsveldhoven

Blijf op de hoogte en volg Pelgrims

18 November 2011 | Nederland, Veldhoven

Vanmorgen rond 4.15 uur uitgezwaaid en vlot naar Schiphol gereden. Na de uitgebreide El Al incheckprocedure zijn we in 4 1/2 uur naar Tel Aviv gevlogen. Daar was het vandaag gewoon Nederlands weer. Regen 15 graden.Vervolgens door gereden naar Jeruzalem. Mooi op tijd voor de vrij vrolijke Shabbatviering in de Joodse liberale synagoge. Daarna naar het grote en mooie Grand Court hotel waar we 3 nachten zullen verblijven. Buffet was super uitgebreid en erg lekker. Toch nog even met zijn allen op zoek geweest naar een geldautomaat want zonder shekels kom je hier niet ver. Is met wat zoekwerk toch gelukt. (foto)

• 18 November 2011 - 22:21

Paul&Els:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Met die foto's kunnen we jullie echt goed volgen! Over het weer: morgen nog wat regen, maar daarna wordt het veel beter. Fijne reis!

• 19 November 2011 - 06:44

Rianne:

Goedemorgen Pelgrims,

dank voor jullie berichtje en foto's.

op naar Betlehem en de herdersvelden en de geboortekerk.
    veel zien voor jullie vandaag.
    voel me verbonden met jullie.
    groetjes
    Kees en Rianne

• 19 November 2011 - 08:39

Marieke :

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Voel me echt met jullie verbonden.
    Geniet ervan.
    Liefs Marieke

• 19 November 2011 - 14:00

Berny Burger:

Miriam, een heel goede en mooie reis.
    Groeten vanuit Wormer

• 19 November 2011 - 14:44

Mariska, Pascal, Bra:

Hoi pap en mam (liesbeth en Gerrit),
    Geniet van jullie mooie reis, we houden jullie in de gaten via deze site! We hopen dat iedereen een mooie reis zal hebben. Wij denken aan jullie, veel liefs en kusjes van Mariska, pascal, Bram en Femke van Gils

• 19 November 2011 - 15:23

Nel Sporen:

mijn reis was vorig jaar,het was geweldig,ik wens jullie allen ook zo,n mooie tijd,Liefs.Nel

• 19 November 2011 - 15:25

Gon Maas De Waal:

Allemaal een hele fijne reis.En geniet er van